Almanyada yeminli tercüman

Arkadaşlar reklama mı giriyor, böyle şeyler yasak mı onu da bilmiyorum.. Ama biri uyarana kadar durabilir heralde. Ben facebooktan pek anlamıyorum.
Çevirmen aramak bir dert bulmak bir dert, güveniliri ayrı bir dert. Fiyat konusunda ben çok karşılaştırma yapmadım ama milyarla dökülen bu yolda düzgün iş olsun, başka sorun çıkarmasın diye düşündüğüm için paylaşıyorum.
Ben Ramazan beyle herşeyimi çevirttim, mükemmel iş çıkarıyor. Tavsiye ederim, kendisi Berlin'de. Her türlü yardımı da yapıyor hem zaman anlamında hem fiyat anlamında. Benim önerdiğimi söyleyin belki etkisi de olur.
Bu arada grupta Adminin sanırım, ne anlama geldiğini de pek bilmiyorum ama bilen biri varsa bu şekildeki sonradan aşağılarda kaybolmaması gereken şeyler nasıl hep üstte tutulur. Yazarsanız yapayım öyle.
Kolay gelsin.
SENSCRIPT ::  www.senscript.de
Übersetzungen :: Dolmetschen
Dokumentation :: DTP :: WEB
Mariannenstr. 9-10
D - 10999 Berlin
Fon: +49(0)30 - 61 62 66 41
Fax: +49(0)30 - 78 00 18 30
Mobil: +49 0171 - 374 54 48

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bewerbung yazı örneği

App için muhtemel eksik dersler

Schleswig Holstein'da BE ve APP başvurusu adımları